2016. augusztus 8., hétfő

Black Bunny - Nyuszi hobbi tenyészet

Kedves Érdeklődő!
Fekete Ágnes vagyok, Törtelen élek, Ceglédtől néhány km-re. 2014-ben kezdtem nyulakat tartani. Másfél év alatt házinyulakon tanultam meg az alapokat. Hittem én, hogy megtanultam. :) 2015. őszén vásároltam az első óriás kosorrú nyulaimat, majd az év végén az oroszlánfejű törpéket. A 2016-os terv a keverék nyulak eladása és csak az óriások és a törpék tartása volt. Ezt sikerült is megvalósítani. Hobbitenyészetem jelenleg csak regisztrált óriás kosorrú szülőkből áll és a törpékből, amiket szintén szeretnék eladni idén és csak az óriásokra koncentrálni. A törpék nem regisztráltak.

A nyuszik mellett, hobbi szinten, tartok baromfikat, papagájokat, kacsát, libát, fürjet. A párom drótszőrű német vizslákat tart, amiknél sokat közreműködök én is.

Minden jószágomnál fontosnak tartom az egészséges táplálást, a jó környezetet, a gondoskodást. Nekem ők a gyermekeim.

Nem vallom magamat tenyésztőnek, viszont egészséges keretek között születnek nálam utódok, melyeket igyekszek csak jó helyre eladni, ahol hasonló gondoskodást fognak megkapni.

Tagja vagyok a Nyúltenyésztők Alföldi Klubjának. MGKSZ törzsszámom: 12161. Egyesület: V-151

Ezek a fajta nyuszik találhatóak a tenyészetben :
- Óriás kosorrú

Ilyenek a nyuszik:




A tenyészet :




A tenyészet Törtelen található.

Elérhetőségek :
- email: agnesfekete1978@gmail.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

©ZaulaAveline