2016. augusztus 18., csütörtök

Fűszoknyás Törpenyúl Tenyészet

Kedves Érdeklődő!


Bodnárné Kiss Anetta vagyok,  törpenyúl tenyészetem története 2013-ban kezdődött :) 

Mindig is imádtam az állatokat. Kicsi gyerekkorom óta volt cicánk, majd 12 évesen megkaptam az első kutyámat, egy keverék tacskó, Bogi személyében, és onnantól elvesztem. Kutyák egész csapata kíséri azóta életemet. Első kiállítási kutyám unokatestvérem ajándékaként egy tündéri pointer szuka volt. Később, már párommal az egyik leggyönyörűbb és legokosabb magyar fajta tenyésztésébe kóstoltunk bele, ez a fajta nem más, mint a MUDI. Hihetetlen sokat tanultam tőlük, miattuk, örök életre hálás leszek nekik ezért! Férjem szintén igazi állatszerető ember, állattenyésztőként végzett, általa és családja által kerültem közelebbi kapcsolatba az igazi állattartással-tenyésztéssel, hiszen ősi juhászcsaládként juhokat tartottak, majd később kiegészült a közös csapatunk kecskékkel, lovakkal és 2 tehénnel is. Na és persze ami ezen az oldalon a lényeg, a NYULAKKAL :D
 

Ilyen fajta nyuszik találhatóak a tenyészetben: 

- Mini kosorrú

- Színes törpe

 

Ilyenek a nyuszik : 

 






 A tenyészet Tiszavasvárin található. 
Bodnárné Kiss Anetta elérhetőségei: 
-Telefon: 0670 362 7049
-Email: kecskefogomudi@gmail.com




 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

©ZaulaAveline