2016. augusztus 12., péntek

Kék Kosok " Óriás Kosorrú Nyúltenyészet

Kedves Érdeklődő!

Kiss Brigitta vagyok , Békéscsaba VIII.kerületében, Gerlán élek családommal .Egészen kisgyermek korom óta vannak nyulaink . Kezdetben házinyulak , majd 2007-ben szüleimmel ellátogattunk a hajdúszoboszlói nyúlkiállításra . Itt kaptam tőlük egy óriás kosorrú bak nyuszit vadas színben.Jellegzetes formája és a lógó füle rögtön "rabul ejtett " .Ekkor láttam először kék színű nyulat ami akkor ritkának számított ,de nagyon megtetszett. 2010 őszén elhatároztam ,hogy komolyabban szeretnék foglalkozni ezen különleges állatokkal . Hosszas keresgélés után sikerült kék színű nyuszikat találni .Állományomat neves magyar tenyésztőktől szereztem be . 2012 augusztusától tagja vagyok a Kondorosi V-151-es számú Galamb és Kisállattenyésztők Egyesületének . Pár év alatt sok tenyésztőtársat ismertem meg akikkel szívesen osztom meg tapasztalataimat , beszélgetünk a közös hobbinkról. A nyulaim és őseik kiállításokon nem csak belföldön ,hanem külföldön is bizonyítanak / bizonyítottak .A kiállításokat nagyon hasznosnak tartom ,mert rengeteg új dolgot tanultam. Célom : az óriás kosorrú fajtát kék színben ,kiválló minőségben tenyészteni .A nyuszik jól szocializált környezetben nőnek fel , nem félnek az emberektől ,sőt igénylik a törődést .Betegségek megelőzése érdekében megfelelő oltásokat kapnak .

Ilyen fajta nyuszik találhatóak a tenyészetben: 

- Óriás kosorrú

Ilyenek a nyuszik:  




Ilyen a tenyészet: 



  A tenyészet Békéscsabán található.
Kiss Brigitta elérhetőségei: 
- Telefon: 0630 962 3202
- Email: kissbrigi9614@gmail.com


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

©ZaulaAveline