2016. szeptember 12., hétfő

Pamesi Hobbi Törpenyúl tenyészet

Kedves Érdeklődő!

A Pamesi Hobbi Törpenyúl tenyészet 2013-ban nyitotta meg a kapuit Debrecenben. Minden szempontból 'mini' tenyészet a miénk, hiszen kizárólag mini kosorrú nyuszikkal foglalkozunk és összesen csak 8 nyuszkó található nálunk.

Mindig is imádtam az állatokat és 11 éves koromban 2 hörcsög, sok cica és 2 kutya után megkaptam az első nyuszimat. Nekem ezek az apró, cuki, életvidám háziállatok váltak be a legjobban, hiszen okosak, leleményesek, nagyon ragaszkodóak és bármikor képesek mosolyt csalni az ember arcára 🙂 Nem győztem betelni velük, így egyre több és több nyuszi lett nálunk. .

Ha úgy döntesz, hogy szívesen megosztanád a lakásodat egy nyuszival, keress bátran!!!


Ilyen fajta nyuszik találhatóak a tenyészetben: 
- mini kosorrú

Ilyenek a nyuszik: 











A tenyészet Debrecenben található.
Rabné Pályka Emese elérhetőségei: 
- Telefon: +36 20/458-8604

1 megjegyzés:

  1. Sziasztok!
    Páromnak szeretnék egy kis nyuszit venni karácsonyra, valaki ebbe tud nekem segíteni, hogy hol tudok hozzá jutni?
    Nagyon kérem a segítségeteket,
    Köszönöm és üdv,
    Máté

    VálaszTörlés

©ZaulaAveline